The Blair Bitch Project

image2

Foto: www.gossipgirlinsider.com


Då var de nya avsnitten av Gossip Girl här! Ep 0114, har titeln "The Blair Bitch Project". Jag roades när jag tittade på det, eftersom jag glömt under den tid som serien inte sänts hur vrickat det faktiskt är. I början av dett avsnitt bjöds tittarna på en ganska lång recap av de senaste avsnitten. Sedan 0113 har det i nya avsnittet gått tre veckor. Blair funderar fortfranade på sitt sociala missöde, Serena och Chuck bor under samma tak och Jenny har förvandlas till en riktig "innetjej". Konflikter och intriger. Jag hade nästan glömt hur mkt sådant det är i denna serie, men ändå är det bra. Vill inte avslöja mer om handlingen men ni som gillade Gossip Girl när det gick, fortsätt följa serien nu när det kommer ny avsnitt... Jag tror inte ni blir besvikna.


Foto: www.gossipgirlinsider.com

Vackra Leighton Meester som spelar "Blair".

Kommentarer
Postat av: Malin

Greys anatomy och prison break?

2008-04-24 @ 14:11:59
Postat av: Morrfan

Hehe som är dina bästa serier eller som du vill läsa om? Nya Greys visas i USA ikväll...

2008-04-24 @ 14:36:14
Postat av: Malin

Som jag vill läsa om! Hur gör du med reunion? Jag åker inte, har faktiskt inte fått nån inbjudan men jag hade inte åkt hur som helst...

2008-05-06 @ 18:31:36
Postat av: VLÄ

fy fan vad jag hatar "Sarah". Vilken bitch!!

2008-05-13 @ 23:08:19
Postat av: Morrfan

Jag ska faktiskt åka Malin, föll för trycket. Synd att du inte kommer. Hade varit skoj att ses.

2008-05-22 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0