Några viktiga datum...

14/4 Nya avsnitt av One Tree Hill börjar sändas i USA, Detta är fortsättningen på säsong 5. One tree hill har tappat många tittare men ligger ändå stadigt i tittarantal just nu och serien har blivit upplockad för ytterligare än säsong, som då blir nummer 6 i ordningen. I Sverige ligger vi några avsnitt efter USA.

21/4 Nya avsnitt av den omåttligt populära  serien Gossip Girl kommer att börja sändas i USA. Alla serier som legat nere på grund av strejken i USA börjar nu komma igen. Detta är fortsättningen på säsong 1.

24/4 Kommer nya avsnitt av Grey's Anatomy att börja sändas. Ni som tyckte att det senaste avsnittet inte riktigt kändes som en säsongsavslutning hade helt rätt. Grey's är ytterligare en serie som drabbats av strejken men kommer nu alltså med de resterande avsnitten ur säsong 4.

Kort resumé kring dessa serier kommer snart.

Dessutom kan jag passa på att tipsa om den nya säsongen av Hell's Kitchen. Gordon Ramsey är mer rykande än vanligt. Han skriker sig hes i nästan varje avsnitt. Helt fantastiskt :)

Kommentarer
Postat av: carro

Hej tänkte kolla om du hade lust att kolla in på min blogg och säga vad du tycker om den. Om den är bra som den är eller om det är något man kankse kunde ändra.
Ha en fortsatt trevlig kväll.
kram Carro

2008-04-16 @ 22:40:54
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Malin Sahlén

Haha, så roligt =) Skönt att det är okej att vara tv-nörd. Har du något bra tips på var jag kan se tv-serier på nätet, dvs screena serierna?

2008-04-17 @ 09:11:39
Postat av: X

Men tjena Malin. Kom på att jag måste svara dig på facebook också ;) Screena serier, hm... Jag brukar ( fastän det är olagligt) använda DC++ för att tanka ner serier. Annars vet jag inte.. Torrentz finns jul. Vet att CWTV har så man kan se deras serier på hemsidan, men det brukar endast gälla amerikanska medborgare. Men jag kan spana lite... Hoppas allt är bra!

2008-04-17 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0