Leyton or Brucas??

Det blir  mkt One Tree Hill nu,..

På internet kan man på olika OTH fansites hitta mängder med åsiker om Lucas och hans damer; Lindsay, Brooke och Peyton. Jag kan inte för mitt liv tänka mig att Mark Schwahn kommer låta Lindsay och Lucas bli ett par.. Så blit det någon av de andra damerna som slutligen vinner hans kärlek?

Jag har sett serien sedan säsong 1 och alltid tyckt att Lucas och Peytons lovestory varit den starkaste. Många tycker att det ska bli Brucas i slutet men inte jag. Jag vill att det ska bli Lucas och Peyton. I*m a sucker for happy endings.

En mycket bra OTH blogg återfinns på adressen www.friends007.blogg.se . Pass upp dock, detf inns en hel del spoilers. Jag råkade läsa en spoiler från 0517 och jag gillade inte alls det jag läste....


Kommentarer
Postat av: Björn

Jag håller med dig. Vill ju också ha ett lyckligt slut. det måste ju bli Peyton och han. men du en fråga vilken säsong är det som går på femman nu? jag såg igår, när han kom på att han fortfarande älskar peyton typ

2008-04-21 @ 19:07:43
Postat av: Morrfan

Säsong 5.. Fortsätt kolla det är BRA.

2008-04-22 @ 07:51:34
Postat av: Björn

Jaså är det bra?? Var lite tveksam men då ska jag fortsätta kolla. Har inte fått nåt riktigt grepp än känns det som..

2008-04-22 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0